wtorek, 15 maja 2012

Tylko MOJ czas



Nie ma nic piekniejszego niz blogi relaks z dala od wszystkich domowych i nie domowych obowiazkow...
Wlasnie przebywam w podrozy sluzbowej w Wilnie, wyjaz ten napawal mnie mnostwem watpliwosci, glownie jesli chodzi o rozlake z dziecmi, ktore zostaly z mezem w domu. Bilam sie z myslami jak to bedzie, tesknota za moimi Skarbami bedzie mnie skrecac ... ale w koncu podnioslam glowe do gory i powiedzialam JADE :) Mam zaradnego meza, ktory swietnie sobie poradzi z dziecmi, domem i jakby tego bylo malo to jeszcze z psem :) tydzien szybko minie a ja ten czas wykorzystam na pelen relaks, takie porzadne naladowanie akumulatorow na kolejne tygodnie, miesiace, lata ...
Chcac jak najwiecej zwiedzic, czas spedzam bardzo aktywnie lecz mimo tego czuje sie w pelni zrelaksowana, jakiez to jest piekne uczucie isc na luzie przed siebie i nie stresowac sie niczym, nie zwracac uwagi na uciekajace dzieciaki, wykrzykujace co chwile to inne zachcianki, zamiast skupiac nieustannie wzrok na nich kontrolujac czy zaraz czegos nie wywina  to moje oczy patrza daleko przed siebie wychwytujac najdrobniejsze szczegoly malowniczych zakatkow Wilna a ja odpoczywam i odpoczywam i odpoczywam :)

Kobietki, jesli tylko macie okazje wyjechac gdziekolwiek same, choc na kilka dni, nie zastanawiajcie sie nawet sekundy, to jest cudowna odskocznia od naszej zabieganej rzeczywistosci. Ogrom obowiazkow domowych przytlacza nas na codzien i taki czas tylko dla nas jest nam niezbedny.
Nie zamartwiajcie sie, ze mezowie nie poradza sobie z domem i dziecmi, uwiezcie mi oni sobie swietnie dadza rade, oni tylko przy nas sprawiaja takie wrazenie ...

P.S. Przepraszam moich czytelnikow za brak polskich znakow, ale jak wspomnialam jestem w Wilnie i ten komp tak tu ma :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz